SCM player skins

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Διήλθομεν δια πυρός και ύδατος

Κι εκεί που λέω πέρασε, να μια άλλη δυσκολία.Αγώνας πάλι δυνατός, μαρτυρική πορεία.Τά δάκρυα μου στέγνωσαν, τα πόδια μου λυγίζουν.Πηγαίνω τώρα στο Σταυρό να δω το Σταυρωμένο.Να δώσει μια απάντηση σε μένα το θλιμμένο. Μα κάθεται βουβός, σκυφτός.Δε θέλει να μ΄ακούσει;Γιατί Χριστέ μου είσαι απών σε τούτη εδώ τη θλίψη;Απάντηση, όμως, δεν έρχεται και χάνω τη φωνή μου.Μα ξάφνου ακούω πιο καλά κι αγάλλεται η ψυχή μου.
-Καλέ μου κοίτα πιο καλά το αίμα που κυλάει.Για κάθε πλάσμα και ψυχή που δύσκολα περνάει.Να έχεις πάντα τη χαρά που δίνει ο σταυρός σου, γιατί δίχως αυτόν ο θάνατος νικάει. Χαίρε εν Κυρίω πάντοτε αγαπητό παιδί μου, γιατί είσαι μεσ' στην αγκαλιά του νοητού ηλίου.Σε αγαπώ και σε φιλώ, να  'σαι στα βήματα μου, που οδηγούν με σιγουριά στη θεϊκή αυλή μου.
                                                                                                                    (ΣΑΠΟΥΝΤΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου