SCM player skins

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Τόσες στεναχώριες…



Δεν ξέρω τι να κάνω… Κι εκεί που κάπως ξεγελάω την κατάσταση και λέω «τώρα είμαι καλά», να τος, φυτρώνει κι άλλος πειρασμός, κι έπειτα κι άλλος... Εκεί, τα χάνω, δεν μπορώ να διαχειριστώ την κατάσταση. Σε κάποια κενά μοναξιάς, όταν δεν με βλέπει κανείς, σκύβω το κεφάλι, δακρύζω και φωνάζω από τα βάθη της ψυχής μου «Θεέ μου, δεν αντέχω άλλο…».

Γονατίζω μπροστά στον Εσταυρωμένο Κύριο Ιησού Χριστό, μα, σαν Τον κοιτώ, χάνω τα λόγια μου.
Εκεί γίνεται η ανατροπή…

«Παιδί μου, κάνε κουράγιο… Όλοι θα δοκιμαστείτε σ’ αυτή τη ζωή. Η ζωή για τον κάθε Χριστιανό είναι μια χαρμολύπη! Δες τον Σταυρό.
Στάζει ακόμα το αίμα Μου από αγάπη για σας!
Συμπάσχω μαζί σας, κάθε φορά που ο σατανάς σας πληγώνει, σας ανοίγει πληγές με τα βέλη του για να απελπιστείτε και να χαθείτε. Όμως, όσοι πιστεύετε σε Μένα και Με ακολουθείτε, να σηκώνετε τον σταυρό της ζωής σας όπως κι Εγώ, με υπομονή και εμπιστοσύνη. Γιατί, όσοι ακολουθούν τα βήματά Μου, δεν θα μείνουν για πάντα πάνω στον Σταυρό, αλλά θα αναστηθούν, όπως κι Εγώ!
Όσοι λοιπόν πιστεύετε στην Ανάσταση, να χαμογελάτε …έστω κι αν αυτό το χαμόγελο παλεύει να βγει μέσα από δάκρυα!

Αυτό, το γλυκό χαμόγελο της πίστης, θα σημάνει τη δική σας νίκη στην κακία του σατανά, αφού γίνεται η πιο ηχηρή ομολογία πίστης και αγάπης σε Μένα! Σημαίνει ότι ακόμα ακούτε την φωνή Μου!
«Χαίρετε» είπα στις μυροφόρες όταν αναστήθηκα (Ματθ. κη', 9).
«Χαίρετε ἐν Κυρίῳ πάντοτε» (πρός Φιλιπ. δ΄, 4), σας συμβουλεύουν και οι Απόστολοι Μου.
Οι Χριστιανοί χαίρονται πάντοτε… Αυτό τους κάνει να ξεχωρίζουν ως δικοί Μου μαθητές.
Γιατί, όποτε πονάτε, δεν είστε μόνοι σας, είμαι Εγώ εκεί, σας κοιτώ γλυκά, σας αγκαλιάζω και σας καμαρώνω που μπορείτε να υποφέρετε τόσο γενναία!
Νιώθετε την αγάπη Μου;
Να χαίρεστε, γιατί σας αγαπώ! Αχ, πόσο σας αγαπώ!
«καθὼς ἠγάπησέ με ὁ πατήρ, κἀγὼ ἠγάπησα ὑμᾶς· μείνατε ἐν τῇ ἀγάπῃ τῇ ἐμῇ» (Κατά Ιωάν. 15, 9).
Κάντε ακόμα λίγο κουράγιο για χάρη Μου, παιδιά Μου! Αυτή η ζωή είναι σύντομη. Όσοι ακολουθείτε τα δικά Μου βήματα να θυμάστε, αξίζει να υπομείνετε για λίγο μαζί Μου πάνω στον Σταυρό, ώστε να ζήσετε αιώνια αναστημένοι και χαρούμενοι μαζί Μου στην Βασιλεία των Ουρανών!»
ΑΜΗΝ.   ΠΗΓΗ: http://www.agioritikovima.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου