SCM player skins

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...

 
Κύριε Θεέ μου, δημιουργέ των πάντων, εσύ που τα γνωρίζεις όλα και είσαι πανταχού παρών, βοήθησε τους συνανθρώπους μου και εμένα τον ίδιο να καταλάβουμε το πραγματικό νόημα της ζωής, δηλαδή να κουβαλάμε τον σταυρό μας χωρίς παράπονα και διαμαρτυρίες για να καταφέρουμε
να νιώσουμε την αγιότητα σου. Και σου ζητώ με όλη μου την καρδιά να μας διδάξεις να πιστεύουμε, να προσευχόμαστε, να συγχωρούμε και να αγαπάμε. ΑΜΗΝ. 
                                                                                                                    Σύνταξη: Ψ.Ξ

Αγαπώ την Παναγία
αγαπώ και τον Χριστό
όταν κάνω το σταυρό μου
μια χάρη του ζητώ
να προσέχει τη μαμά μου,
τον μπαμπά μου,
τα αδέρφια μου,
εμένα και όλο τον κόσμο
 από κάθε τι κακό.    Σύνταξη:Ψ.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου